stikken

Het lijkt wel of iedereen met stikken en naaien is begonnen. Jurkjes, rokjes, baby spulletjes worden in een handomdraai tevoorschijn getoverd alsof het niets is. Ik begrijp zelfs niet waar iedereen de tijd vandaan haalt. Voorlopig ben ik al blij als ik zelf heb gedouched, aangekleed ben en het ontbijt heb gehaald. Bloggen en facebooken zijn toemaatjes. De rest van mijn tijd gaat voorlopig naar mijn klein ventje.
Alhoewel, ik kan dan wel niet stikken (mijn mama heeft het nog eens bevestigd, alle pogingen in het verleden zijn uitgedraaid op fiasco’s vooral omdat ik geen geduld heb en ze heeft gelijk -mams je hebt gelijk ;-)- ik blijf er beter af) ik kan wel mooie uitnodigingen maken. Hierbij al mijn creaties die effectief zijn gedrukt en rondgestuurd 😉

trouw van mijn broertje

j&a herwerkte versiej&a herwerkte versie2Geboortekaartje Daan

Daan geel blauw2

Zelfde tuin – 2x feest – 2x ander publiek

Uitnodiging Jan

Uitnodiging Lief en Michel

trouwfeest

trouwkaart7

Verjaardagskaart op vraag van de tantes

VERJAARDAGSKAART

VERJAARDAGSKAART2

5 gedachtes over “stikken

  1. ik zou één of andere schuine opmerking kunnen maken over je naaitalent, maar ik zal het houden op dat ik héél trots ben op de prachtige visuele creaties van mijn vrouwtje!

Geef een reactie

