sport

ik wist dat ik iets miste maar besefte nog niet goed wat tot ik vorige week ben begonnen met post natale kine. Ik voel mij echt elke sessie beter en beter. Eindelijk kan ik mijn hoofd terug legen. De eerste keer moest de cross trainer er bijna aan geloven, zo furieus was ik erop aan het trappen. Toen het zweet van mijn voorhoofd begon te druppen voelde ik alle stress, zorgen, vermoeidheid van mij aflopen. Zalig. Ik ga nooit meer zeuren over gaan sporten, ik besef nu maar pas hoe belangrijk die wekelijkse uurtjes in de fitness en het zwembad zijn voor mij, fysiek maar nog meer mentaal.

Geef een reactie

