dag 3

3 dagen al ben ik mama. Het gevoel is absoluut onbeschrijfelijk. Elke keer ik naar mijn hummeltje kijk word ik overmand door ongelooflijke gevoelens waarvan ik het bestaan niet van af wist. We leren elkaar steeds beter en beter kennen, wat een proces is van vallen en opstaan, geven en nemen maar vooral genieten. We zijn al door alle kleine crisismomentjes geweest zoals krampjes, hoge temperatuur (wat wil je met die hittegolf buiten), dorstkoorts, te hoge billirubine etc. Maar al bij al stellen we het ongelooflijk goed. Er zijn nog momenten waarop ik het amper kan geloven dat dat hummeltje van mij is. Van ons is. Dat twee mensen zoiets ongelooflijk kunnen maken. Er wellen dan tranen op van ongelooflijk geluk en immense liefde en dan weet ik Life Will Never Be The Same Again…

Daan

9 gedachtes over “dag 3

  1. Proficiat! Hij is prachtig!
    Ikzelf moet nog wachten tot begin september en jouw weblog maakt het wachten des te mooier…

  2. Het is het echt allemaal waard! Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn maar het is het allemaal waard!

  3. het is echt wel een mega schattig manneke

    straks is informeren bij Marie hoe lang ik eigenlijk nog moet wachten 🙂

Geef een reactie

