vliegen

Ze beginnen te bevallen gelijk vliegen, alleen ik moet nog wachten… Alles staat klaar. De mooie wieg die mijn mama heeft gemaakt beneden als pronkstuk, boven de familiewieg van de kant van mijn vriend. Ik heb vandaag mijn kast terug eens bekeken mbt normale kledij, heb de zwangerschapskledij al wat uitgesorteerd, de geleende stukken mogen bijna terug naar rechtmatige eigenaars. Alle knuffels hebben ondertussen ook een wasbeurt gekregen en mijn valies staat nu echt klaar. De enveloppen zijn voorzien van postzegels en etiketten, de suikerbonen zijn klaar, de lijsten allemaal nog eens gecheckt, de laatste gesprekken met de vroedvrouw die mij gaat begeleiden (soort achternicht/tante van mijn vriend) zijn achter de rug. Het is dus echt de laatste rechte lijn. Nog 9 dagen en dan ben ik op mijn uitgerekende datum. Spannend!!!

Een gedachte over “vliegen

Geef een reactie

