verveling

het is officieel, ik verveel mij te pletter. Niet dat er niet genoeg dingen zijn om te doen, het is gewoon dat ik mij niet meer kan concentreren om een boek te lezen, bezig te zijn met mijn grafische vormgeving of wat dan ook. Van zodra ik achter mijn pc kruip (zoals nu) dan begint mijn zoontje te stampen en hotsen en mij letterlijk pijn te doen omdat hij dan (denk ik) niet genoeg ruimte meer heeft. Het enige dat nog doenbaar is, is winkelen of tv kijken. Het jammere aan het eerste is dat ik nu geen geld kan uitgeven omdat het voor nieuwe leuke kledij voor mij nog te vroeg is (hoogzwanger gaan kleren shoppen is geen goed idee) en het jammere aan het tweede is dat ik ongeveer alle herhalingen van How it’s Made heb gezien, Trinny and Suzannah mijn ondertussen de strot uitkomen en dat Saving Babies er net over is. Voor een film kan ik me gewoon niet lang genoeg leggen/zetten. En dus is het officieel Ik Verveel Mij Dood. Ik weet het, ik hoor ervan te genieten en te rusten want strakjes is dat boeleke daar en dan staat mijn leven op mijn kop. Maar terug op mijn buik/rug kunnen slapen, geen duizend keer meer naar de WC moeten en terug in mijn gewone kledij en schoenen kunnen sounds like music to my ears en dan neem ik dat zoontje en de ongemakjes van het nieuwe moederschap er met veel plezier bij!!!

Een gedachte over “verveling

Geef een reactie

