aftellen

Ik heb op mijn Google IG zo’n leuke aftel tool geïnstalleerd met de geplande due date voor de geboorte van ons zoontje. Nog 27 dagen 22 uren en 41 minuten tot D-DAY. de kans dat hij vroeger of later komt zit er uiteraard in maar door dat aftel tooltje ben ik geduldiger dan wanneer ik niet exact weet hoe lang ik nog moet wachten. Ik gebruik het tooltje voor vanalles waar ik naar uitkijk. Ik heb vandaag ook alle kleedjes die ik voor ons zoontje al in huis heb gelabeled. Op www.lovelylabels.be kon je van die schattige instrijklabels bestellen en dat leek me wel handig voor nu maar ook voor als ik in de toekomst de kleedjes wil uitlenen aan vriendinnen. Dan ben ik gerust dat ik ze ooit terugkrijg. Dankzij mijn schoonnichtje heb ik namelijk allemaal leuke spulletjes van www.pimpyourkids.com gekocht. Hij gaat er zo cute uitzien. Verder is onze lijst nu in orde, zijn de suikerbonen besteld alsook de kaartjes zijn in orde gebracht. De aantallen hebben we na grondig tellen wat naar beneden aangepast wat het geheel wat meer betaalbaar maakt. Kinderen krijgen is een dure aangelegenheid zelfs als je het down to earth houdt.
Als ik terugdenk aan 8 maanden geleden was oa. mijn gewicht onder controle houden een prioriteit. Vooral omdat ik mij totaal geen voorstelling kon maken wat 10 tot 12 kilo bijkomen betekent als je zwanger bent. Vandaag ben ik 11 kilo bij en dat valt dus allemaal goed mee. Ik heb een mooie ronde buik, mijn billen zijn wat voller maar ik pas nog wel in de zwangerschapsjeans die ik helemaal in het begin heb gekocht dus me very happy en mijn borsten zijn twee maten gegroeid (en ik heb het gevoel dat ze ondertussen met de dag groter aan het worden zijn) maar voor de rest vind ik dat mijn armen en kuiten en gezicht relatief ok zijn gebleven. Het is zo een beetje evenredig verdeeld waardoor het niet echt opvalt. Ik weet natuurlijk niet wat de laatste 4 weken zullen geven maar ik hoop dat het vooral de buik zal zijn die nog gaat uitzetten en dan vind ik dat ik dat heel goed heb gedaan. Thumbs up

Een gedachte over “aftellen

Geef een reactie

