verlangen

Dingen naar waar ik zo stilaan begin te verlangen nu het einde van de zwangerschap steeds meer en meer in zicht is:
1. gezwind uit bed stappen
2. niet meer ’s nachts naar het WC te moeten kruipen (lopen gaat moeilijk ’s nachts, ik heb altijd het gevoel dat heel mijn lijf opstijft)
3. een paar goei koude pinten achter elkaar drinken
4. terug onbekommerd sla en rauwe groenten eten
5. preparé
6. steak tartare
7. steak gewoon
8. mijn voeten zien
9. alles zien onder mijn buik tout court
10. terug in mijn favoriete jeans kunnen
11. terug in mijn pumps kunnen (sinds deze week zijn mijn voeten opgezwollen met als gevolg dat ik maar 1 paar schoenen meer heb waar ik in kan)
12. geen opvliegers meer ( ik heb het permanent heet maar bij momenten nog heter dan anders)
13. een verminderde reukzin
14. minder trek in zoete dingen

Dat is het tot nu toe zo een beetje, maar ik ben ervan overtuigd dat dit lijstje nog niet op zijn einde is…

Een gedachte over “verlangen

Geef een reactie

