bib

Nu ik dus thuis zit heb ik eindelijk tijd om naar de bibliotheek te gaan. Ik hou van de bibliotheek en zit in mijn gemeente ook in de bibliotheekraad omdat je daar kan mee brainstormen over de verschillende zaken die je moet aankopen en hoe je als bib kan mee evolueren. Binnenstappen in de bib is jezelf een beetje leren verliezen tussen de boeken. Als je angstig binnengaat dan kom je nooit met leuke boeken buiten maar als je open en vrij binnenloopt dan kom je de leukste boeken tegen en leer je al snuisterend tussen de rekken. Dus nu ik thuis zit heb ik tijd om terug rond te dwalen tussen de rekken met als gevolg 10 boeken, evenveel cd’s, tijdschriften en een dvd. Genoeg om mij 3 weken zoet te houden.

Geef een reactie

