stokje

Wat op dit moment mijn obsessie is
Mijn dikker wordende buik met mijn zoontje erin die daar nog 8 weken zal vertoeven

Wat ik nu draag
Zwarte legging met zwarte top

Doe ik vaak een dutje?
Niet echt, maar ik voel dat ik het wat vaker zou moeten doen.

Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven
Mijn ventje die naar de volleybal vertrok om daar te gaan badmintonnen :-s

Wat ik zou willen veranderen
Mijn huisje omdat dit te klein zal worden met dat kleintje van ons erbij. Maar mijn huisje is zo fijn

Wat ik vanavond eet
Spaghetti home made met veel groentjes

Mijn laatste aanschaf
Leuke pyama’s voor mijn kraamkliniek valies

Naar welk geluid ik nu luister
Veel Fado, ik hou van de zuiderse klanken, feels like a constant holiday

Favoriete weertype
25 graden met een zuiderse bries die lang blijft nazinderen maar ’s nachts koelt het heerlijk af zodat je zalig kan slapen

Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft.
Annelyse: je blog is leuk om te lezen en voor een nieuwe mama in spe een echte geruststelling en gids in het leven van het moederschap. Het is grappig maar ik heb echt meegeleefd naar de bevalling van je zoontje.

Favoriete vakantieplek
Geef mij maar de Zuid Europese sferen. Frankrijk, Spanje, Montenegro, Kroatie. Maar niet Italie, elke keer ik daar al ben geweest ben ik echt teleurgesteld geweest.

Films die ik keer op keer kan bekijken
Sweet home Alabama, al 100 keer gezien, heb de DVD gekocht en elke keer kijk ik uit naar de verschillende scenes en emoties

Favoriete theesmaak
Rozebottel met Frambozen

Het boek dat ik momenteel lees
Net op vakantie geweest dus veeeeel boeken kunnen lezen. Laatste was Cecilia Ahern met Thanks for the Memories. Is absolute chicklit in een sprookjesachtige sfeer.

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens
De paaseitjes die ik al heb binnengespeeld vandaag.

Wat is je doel?
Gewoon heel gelukkig zijn met mezelf en dan volgt de rest van zelf

Wat wil ik ooit nog doen?
Accordeon leren spelen, tapdansen, kleiduifschieten

Wat wens ik mijn kinderen toe
Een open geest en een enorme nieuwsgierigheid en leergierigheid.

Welke kwaliteit zou ik willen hebben
Wat meer diplomatie en wat meer inlevingsvermogen. Ik ben zeer uitgesproken analystisch en rationeel en slaag er vaak niet in om mensen die meer emotioneel zijn en inlevingsvermogen hebben te begrijpen, wat tot conflict leidt. En dan begrijp ik het helemaal niet meer.

Noem één van je kwaliteiten.
Ik leer enorm snel

Waar wacht ik op?
Het einde van de volleybal/badminton training zodat ik mijn ventje weer kan zien.

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
Ik laat mijn vaat op het aanrecht staan ipv in het afwasmachiene te plaatsen en it drives my man insane.
Ik zet mijn schoenen voor de schoenenkast ipv erin en it drives my man insane.

Geef een reactie

