genieten

de trouw van mijn broertje is voorbij. Dat wil ook zeggen dat alle beslommeringen wat dat betreft achter de rug zijn. en dat betekent voor mij dat de countdown naar 22 juni echt begonnen is. Nu kan ik me 100% beginnen concentreren op kaartjes, kleedjes, suikerbonen, buggies, geboortelijsten etc. Ondertussen beweegt dat zoontje van mij (ons) bijna volcontinue. Ik vraag me soms af wanneer hij slaapt. Niet ’s nachts volgens mij want ik word ’s ochtends bekaf wakker. Het is ongelooflijk van zoveel leven in je buik te voelen. Gisteren zijn we nog een paar leuke kleedjes gaan halen. Je bent uiteindelijk maar een paar keer zwanger in je leven dus waarom dan niet in stijl zwanger zijn.

Geef een reactie

