relax

na mijn pesthumeur van zaterdag en absolute “blouag” zondag ben ik tot het besef gekomen dat ik gewoon nog niet heb aanvaard dat ik zwanger ben en dat mijn lichaam nu eenmaal niet meer 100% doet wat ik ervan verwacht. Ik krijg gelukkig leuke tips van jonge mama’s die dit process al eens hebben doorgemaakt, wat het allemaal wat draaglijker maakt en enigszins relativeert. Het neemt niet weg dat ik het overall nog altijd niet leuk vind (zwanger zijn) maar aan de andere kant is het voelen van leven in je buik iets ongelooflijk verbazingwekkend elke keer opnieuw. Woensdag gaan we weer naar de gynaecoloog en dan is mijn dag weer goed. Dat kleine mirakel in mijn buik zien tuimelen zorgt voor een enorme boost. Ik bemerk een patroon in mijn humeur mbt de gynaecoloog bezoekjes. Meestal bereikt dat in de week ervoor een absoluut dieptepunt om daarna weer voor een aantal weken plaats ruimt voor een gevoel van lopen op wolkjes. Ik beloof leuke fotootjes 🙂
Dus nog 1 dag en ik ben weer om aan te spreken. Net op tijd want zaterdag trouwt mijn broertje 🙂

Geef een reactie

