oldie

but not a goldie. Gisteren is het verdict over die vervelende pijn in mijn buik gevallen. Nothing with the baby, it’s alive and kicking. Het zijn mijn spastische darmen die tot voor de zwangerschap onder controle waren maar die nu met die hele hormonale verandering het noorden kwijt zijn en vol lucht zitten. Ik ben alvast geruster dat het dat maar is, langs de andere kant is het wel verdomd vermoeiend die zeurdende pijn. Ik heb nu extra vezels gekregen om de interne werking terug in gang te krijgen. Die buikpijn is mee de oorzaak van het slechte slapen en alles bij mekaar kon ik dus niet anders dan me belabberd voelen. Ik heb een paar daagjes platte rust gekregen om terug op positieven te komen om daarna met hernieuwde moed de 5de maand aan te vangen. Ik zie het weer helemaal zitten.

2 gedachtes over “oldie

Geef een reactie

