pfff

op dit moment staan de tranen in mijn ogen en voel ik me echt alleen op de wereld. Ik ga terug zagen maar dit zwanger zijn is echt niet wat ik had gedacht wat het ging zijn. Mijn onderbuik doet zo pijn de hele tijd, alsof er niet genoeg plaats is voor mijn kindje. Het voelt alsof hij uiteen wordt gerokken. Ik ben nog steeds doodmoe en de misselijkheid is nog steeds niet verdwenen. Ik dacht, ik bel naar de gynaecoloog voor wat informatie, blijkt hij deze week met vakantie te zijn. Ik vraag me nu echt af, stel dat er echt iets moest mis gaan, bij wie je dan terecht moet. Volgende consultatie ga ik toch effe wat vraagjes stellen mbt beschikbaarheid. Ik hoop echt dat het beter gaat worden en er een periode van “happy pregnant” staat aan te komen want op deze manier denk ik niet dat ik het nog 5 maanden volhoud om werk en sport en vrije tijd te blijven combineren. Ik heb gezocht op het internet naar uitleg waar die pijn vandaan komt maar dan kom je alleen maar horror verhalen tegen. Een bevriende kinesist sprak over de ligamenten van mijn bekken maar dat zou volgens hem al zeer vroeg zijn dat ik daar last van heb. Nu weet ik het dus niet meer. Strakjes gaan zwemmen. Ik hoop dat het wat verlichting brengt…

Een gedachte over “pfff

  1. Kan je niet terecht op het verloskwartier? Bij ons kan je altijd bellen naar het verloskwartier en dan kunnen de vroedvrouwen je dikwijls al verder helpen. Zorg ook dat je voldoende rust, niet persé op je oude ritme verder willen gaan… Je lijf maakt een immense verandering en hormonenbom door hé.

Geef een reactie

