dus

zwanger dus… Ok, ik ga eerlijk toegeven, ik had het een ietsie pietsie romantischer voorgesteld. Zo meer ‘oermoeder’ gevoel. Gelukzalig 1 zijn met mijn buik en baby. Maar tot nu toe is er weinig leuks aan en dat is een understatement. buiten de klote vermoeidheid, verschrikkelijke slapeloosheid, misselijkheid, het feit dat ik mijn smaak volledig kwijt ben heb ik nu ook nog migraine aanvallen, het gevoel dat ik door een truck ben overreden en dat ik 100 jaar oud ben. Mijn buik doet vaak echt pijn van de spieren die aan het rekken zijn. Ik durf amper te niezen of mijn neus te snuiten. Zwanger dus… het is voorlopig nog geen pretje…

2 gedachtes over “dus

  1. Ik heb ook een periode gehad dat ik het echt niet zo leuk vond. Maar vanaf de moment dat die buik groeit en groeit en de kleine actiever wordt, wordt het voor mij altijd maar leuker en leuker.
    En sinds kort ben ik echt helemaal vol verwachting aan ’t uitkijken naar onze zoon en geniet ik er echt vollembak van 😉

    Hopelijk komt dat gevoel bij jou ook nog wel.

  2. Ah… eindelijk eens voordeel gehad van het feit dat ik nooit geweldige buikspieren (of het doorzettingsvermogen om er te kweken) heb gehad 🙂
    Hopelijk komt er snel een einde aan de vermoeidheid en de misselijkheid. Als er dan nog een mooi buikje bijkomt, zal het wel beteren! En wees gerust: als dat lieve, kleine, schattige wonder er is, is de rozengeur en maneschijn ook soms ver zoek… Maar evengoed ‘oh zo lief’ 🙂

Geef een reactie

