vestimentair

Dus, nu we weten dat het een jongen is (allé, enige voorzichtigheid is toch geboden, ge weet maar nooit) ben ik zo een beetje aan het uitkijken voor stoere jongenskledij en ik ben teleurgesteld. Voor meisjes is er vandaag een gigantische ruime keuze van keileuke baby en kinderspulletjes. Allemaal lekker retro en funcky. Voor jongens blijft het bij de klassieke jeans en floere broek met geruit hemd. Ik vind dat mijn zoon ook recht heeft op leuke funky stoere kledij. Let the quest begin!

3 gedachtes over “vestimentair

  1. Zelfde probleem hier. Jammer genoeg kan ik u ook geen tips geven over leuke winkels voor jongens. Ik vrees trouwens dat leuke jongenskleding zoiezo meer kost dan leuke meisjeskleding

  2. Sluit me uiteraard aan bij Toon, maar goed zoeken en je vindt echt wel leuke dingen. Idd. vaak in duurdere winkels, maar daar zijn solden de ideale oplossing voor. Er zijn trouwens ook een aantal websites met toffe merken aan outletprijzen. ‘k Zal je eens enkele tips mailen.

Geef een reactie

