leven

Het leeft en heeft al een eigen willetje. Jawel, tijdens de apotheose van Falstaff vond mijn zoon het hoog tijd van zich voor de eerste keer te laten voelen. Ik zou het niet onmiddellijk vlinders in de buik noemen maar eerder bubbeltjes die ploppen. Ik had wat last van mijn broek van dat lange zitten tijdens de opera en had dan maar discreet de knopen losgemaakt om wat ruimte te geven aan mijn dikker wordende buik. En dat deed duidelijk deugd voor meer dan één partij. Verder heeft die zoon van mij het nog steeds niet begrepen op de nachtrust van zijn mama en ondertussen ook zijn papa want als mama een hele nacht wakker ligt dan wordt die daar redelijk cranky van. De voorbije drie nachten heb ik letterlijk elk half uur gezien. Vannacht was a blessing. Ik heb enkel half één, half vier en half zes gezien voor ik uit mijn bed moest… Dit gecombineerd met het feit dat je sowieso al vermoeid bent tijdens je zwangerschap, maakt dat ik er een beetje bijloop als een zombie met verstand op nul. Soit, het baby’tje is gezond en dat is wat telt he!

Een gedachte over “leven

  1. Er zullen nog wel van die nachten volgen, wees gerust. Het voordeel is dat je dan gewoon mee een namiddagdutje kan doen.

Geef een reactie

