boy

Het was effe slikken vandaag. Het was ons maandelijks bezoekje aan de gynaecoloog vandaag en ik moet eerlijk zijn, ik vind dat zeer spannend. Na vorige keer weet ik wat ik mag verwachten en het is ongelooflijk om zoveel leven in je buik te mogen aanschouwen. Zeker nu dat ik nog niets zelf voel. Alles loopt zoals het moet lopen dus wat dat betreft alles dik in orde. Bij wijze van grapje vraag ik aan de gynaecoloog hoe het zit met het geslacht van ons meisje, waarop hij doodleuk effe draait met zijn echografiestick en een duidelijk piemeltje laat zien. Zijn antwoord:”ze heeft blijkbaar een geslachtsverandering ondergaan :-)” Een zoon, een jongen, een toekomstige hartenbreker… Een probleem, we hebben nog geen naam. Over meisjesnamen waren we het onmiddellijk eens maar jongensnamen blijken moeilijker dan gedacht. Gelukkig hebben we nog even tijd om inspiratie op te doen. Het belangrijkste is dat het groeit als kool en dat mama en papa, nu bekomen van de schok, helemaal klaar zijn voor een zoontje.

Een gedachte over “boy

  1. ik vertelde je verhaal tegen een paar collega’s gisteren en eentje had nog een straffer verhaal! Ze kende iemand die de eerste maanden zwanger was van een jongen volgens de dokter. In de zevende maand op controle en dan zei die: oei, het is eigenlijk een meisje! in allerijl de kaartjes en geboortelijst veranderd enz. Dag van de bevalling: wat komt er uit? een jongen toch niet zeker! Haha, sommige kinderen houden het liever geheimzinnig om dan een ophefwekkende entree te maken 🙂 (kan ook zijn dat het meisje-jongen-meisje was, dat weet ik niet meer precies). Soit, alle babies zijn welkom en de jouwe zeker! Tot sebiet, Griet

Geef een reactie

