Crembo

Ik denk dat we jammer genoeg eindelijk op het langverwachte toppunt zijn beland van absolute idiotie dankzij Dhr. De Crem die vindt dat blogs gevaarlijk zijn want iedereen kan er zijn mening op kwijt… Hmmm als in tegengesteld van iedereen moet gewoon zijn kop houden en braaf zijn. U ziet allen duidelijk dat De Crem een democraat is. Zo iemand die de stem van het volk respecteert en eert voor wat ze is. Inziet dat de stem van het volk belangrijk is om onze samenleving te laten draaien en dat velen meer weten dat enkelen. Ironie oh ironie.

U ziet dames en heren, met iemand als De Crem komt de waarheid over ministers en politici dan toch aan het licht. Ik wil hem danken voor zijn openbare botheid, totale desinteresse voor “de gewone man” en doorgedreven oorlogszucht. Want vergis u niet, zo zijn ze allemaal. Geen enkele doorwinterde politici die graag handjes schud met “the common man” op de straat. U voelt dat ongetwijfeld zo 1 keer om de +/- 4 jaar wanneer er weer een met een slap polleke aan u deur staat om uw “stem” te vragen. Wanneer ze doen alsof ze geinteresseerd zijn in wat u heeft te zeggen. Schijn bedriegt, zeg ik u, de moment u uw deur heeft toegedaan zijn ze u al vergeten en hebben ze hun handen met alcoholgel ontsmet om zeker niet in contact te komen met eventuele huiselijke cellen. Want als minister leef je op restaurant, liefst in het gezelschap van een gevolg hielenlikkers en een chateau du pape van het jaar st-juttemus die ze dan gezwind achterover kappen met uw belastingsgeld.

Dus dank u De Crem, om onze ogen te openen. Geef mij maar iemand zoals u, ik kan u dan naar hartelust verachten en weet dat ik van u niets hoef te verwachten. Het stelt mij gerust. Misschien krijgt u zelfs mijn stem.

Een gedachte over “Crembo

Geef een reactie

