DPM

Ongelooflijk! Voor mijn verjaardag, in juni, had ik van mijn ventje een luchtdoop cadeau gekregen. Ik was echt “in de wolken”. Zo’n vluchten kan je echter allen doen als het goed weer is, for obvious reasons…. Het heeft dus geduurd tot dit weekend dat er 1) plaats was en 2) goed weer was. Man man. Vliegen met zo’n delta vlieger is echt cool. Je zit open wat een extra sensatie is. Ze vliegen dan een paar meter boven de grond, scheren over het water, klimmen tot 1000m. Echt de max. Het vreemde is ook dat het van op de grond hoger lijkt dan wanneer je erin zit. Alles lijkt veel dichter bij je en je hoogte gevoel is totaal anders dan wanneer je op een brug staat bvb. Vooral omdat je geen referentie hebt. Op een gegeven moment vliegen we over een steengroeve die immens diep is, maar het is pas toen ik de miniatuur vrachtwagens zag dat ik tegoed besefte 1 hoe hoog we wel niet vlogen 2) hoe diep dit groeve wel niet was.

Een aanrader voor iedereen!

Geef een reactie

