madly

Ik wist al langer dat ik van mijn ventje hield en ik wist dat ik hem ging missen deze week maar ik had in de verste verte niet vermoed dat ik het zo lastig ging hebben. Ik hunker ondertussen naar zijn lekkere armen die me omhelsen, naar zoentjes op mijn neusje en lipjes en oortjes, naar zijn stem als ik thuis kom en tegen hem aankruipen met mijn koude voetjes in bed. Ik mis gewoon dat hij er is. Ik ben ondertussen aan het aftellen begonnen. Nog 4 nachtjes slapen en hij is weer bij mij. 
Gelukkig ben ik een vrouw, en vrouwen zijn goed in hun verdriet te compenseren met shoppen. H&M is op zo’n momenten een zegen omdat je in een roes doelloos spullen uit de rekken kan halen en die daarna kan terugbrengen als je roes is uitgewerkt. Lang leve vrouw zijn.

Geef een reactie

