alleen

mijn ventje is voor een week weg naar Chicago voor zijn MBA. Ik ben uiteraard heel trots op hem maar nu ook een beetje eenzaam en zielig. Sinds we samenwonen (april 2007) zijn we nog nooit langer dan een nachtje uit elkaar geweest. En nu zo plots een week. Pfff, ik loop rond als een kip zonder kop in ons huisje. Gelukkig bestaat er email en sms en telefoon zodat ik hem toch nog kan lastigvallen met mijn gezeur over dagelijkse beslommeringen 🙂 Ik wist niet dat je iemand zo graag kon zien.

2 gedachtes over “alleen

  1. en anders kan je eenzame vriendinnen die net een kindje hebben gehad ook altijd lastig vallen 😉 Als je het echt niet meer aankan, kunnen we nog altijd een knuffelsessie inlassen!

  2. Das straf .. en ik maar hunkeren naar een bezoekje !!! en .. indien je alleen eten niet leuk vindt dan mag je mij ook altijd uitnodigen! Een pyamafuif daar ben ik een beetje uitgegroeid .. alhoewel…. dessalnietteplus !

Geef een reactie

