hmmm

dat is de reactie van mijn ventje. Hij zit hier recht over mij hard te werken en heeft geen nood aan een herstellende vriendin die zich steeds beter en beter begint te voelen en dus ook meer begint te babbelen. Nog meer vervelend vind hij de manier waarop mijn geheugen werkt. Het springt nogal van de hak op de tak waardoor vragen en opmerkingen van mijnentwege vaak totally out of the blue komen voor hem. Hij heeft wel een punt dat mijn manier van denken een beetje twisted is maar ik denk dat het vooral voor degenen die luisteren een probleem is. Ik noem het brainvommit. Op een gegeven moment loopt dat brein van mij vol met verschillende gedachten en als ik er dan niet een paar mondeling vertel dan blijven ze door elkaar donderen in mijn hoofd tot de ene gedachte niet meer te onderscheiden is van de anderen en het daarboven een grote chaos is. Heel vervelend soms, vooral als Koen mij iets vraagt. Ipv een antwoord te formuleren op de vraag, begint mijn brein vanalles gerelateert te verzamelen zodat 30 sec later ik gewoon de vraag ben vergeten en met iets totaal anders bezig ben. De vraag wordt gewoon niet verwerkt. Gelukkig verhindert het me vandaag nog niet van een redelijk normaal leven te lijden. Hoe minder stress en impulsen hoe beter het gaat. Mijn boodschap is one thing at the time. Eigenlijk dus gelijk ne vent 🙂

Geef een reactie

