neus

f!@##$^g Hell. Al jaren zegt Griet dat ik zwaar adem. Alsof ik nooit genoeg zuurstof binnen pak. Tijd om daar iets aan te doen dacht ik een aantal maanden geleden toen mijn vriend dezelfde opmerking liet vallen. Mijn neustussenschot stond schots en scheef waardoor ik dus amper lucht door mijn neus binnenhaalde en ik dus de hele tijd lijk te happen naar lucht. Eergisteren hebben ze het recht gezet en man, zonder zever, dit doet pijn. Niet pijn, pijn maar klote irritant niet met dafalgan weg te krijgen pijn. Het voelt zoals griep met zware sinusitis en dan net blokjes laten zetten op je tanden waardoor je mond helemaal samentrekt met een zware migraine. Slapen gaat alleen de eerste twee uur na twee dafalgans. En dan ben ik weer wakker. Helemaal alleen aan het afzien.

Een gedachte over “neus

  1. dan moeten we dringend nog eens samen op vakantie of weekend, dat ik hoogstpersoonlijk kan checken of het ronkende geluid inderdaad verholpen is! veel moed, ik hoop dat het snel minder wordt met de pijn x

Geef een reactie

