pukema

Ik ben officieel oud aan het worden. Dit soort weekends zijn duidelijk niet maar aan mij besteed. Teveel alcohol, laat opblijven, luide muziek. Doodop ben ik ervan. Maar het was wel de max. Soms moet je je gewoon ergens naartoe slepen omdat het gewoon de moeite is. Anouk en Gabriel Rios waren echt goed. Na het optreden van Anouk in het sportpaleis hield ik mijn hart een beetje vast want dat was niet direct haar beste performance maar deze keer had ze er zin in van het begin tot het einde. En Gabriel Rios wordt beter en beter. Zijn muziek is veel voller en afwisselender geworden. Gisteren Gorki en CPEX. Jep it was dik okay. Den dikke lu kan iedereen nog altijd bekoren. Ik ben ook blij dat mannen eindelijk een groep hebben die hun gevoelens en gedachten op zo’n duidelijke manier verwoord. Geeft da kaske na es hie en vinde gij mijn gat niet te dik in deze rok, subliem 🙂 Jep het was weer goed. En nu gaan we ons oogskes nog wat proberen open te houden en verder te werken.

Geef een reactie

