Chrome

Jep, ik heb de beta versie van de nieuwe browser van Google geinstalleerd. En ik ben enthousiast. Het ziet er lekker smooth uit en tot dusver makkelijk te gebruiken. Sinds explorer er steeds meer de brui aan geeft ben ik fervent gebruiker geworden van firefox maar om een of andere reden die ik niet goed kan verklaren is het mijn ding niet. Of Chrome het gaat worden valt nog af te wachten maar op het eerste zicht vind ik het wel leuk en het symbool is lekker kleurrijk. I like.

Voila, zoals je ziet hoeft het niet elke dag zware kost te zijn.

Chrome proberen? www.google.be/chrome 

Een gedachte over “Chrome

Geef een reactie

