10

Voor diegenen die niet mee zijn met de laatste mode. Als je als vrouw geen size 0 bent (maatje 30-32) tel je voor oa Karl Lagerfeld niet meer mee. Dan kan je beter een jutten zak rondom je lijf spannen met een koord rondom je middel. Vrouwen aller landen trachten door middel van allerhande dieten dan ook te voldoen aan dit nieuwe ideaal, de 12 jarigen look voor volwassenen. en eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat ook ik af en toe ijl ben in het hoofd en dan een dag weiger te eten uit protest tegen mijn lijf en stiekem hoop dat God bestaat en mij op een morgen gaat belonen voor mijn leven door mij een slanke lijn te geven (as if). Gelukkig hebben we Tyra Banks en America’s next Topmodel. Met elke kilo Tyra bijkwam, verdikte ook het winnende model… Dus nu Tyra zelf een size 10 is (ne 40 dus, mijn maat van billen 🙂 ) is de laatste editie van Topmodel gewonnen door een full-sized model. Ik stel u trots voor aan Whitney. Ik voel mij sindsdien al heel wat gelukkiger in mijn size 8/10 😉

Een gedachte over “10

Geef een reactie

