aftellen

nog 1 week en dan zijn we weg. Ik kijk er echt naar uit Het wordt een echte roadtrip door Europa en ik verheug me erop nog eens langer dan 1 week weg te zijn van huis. 3 volle weken, ik kan het bijna niet geloven.
De laatste week is emotioneel heel zwaar geweest. Door mijn werk kom ik veelvuldig in contact met senioren en bejaarden. Sommige in goede gezondheid maar jammer genoeg ook mensen in slechte toestand. Wanneer je dan deze mensen hebt leren kennen, is het toch steeds moeilijk wanneer je afscheid moet nemen. Deze week heb ik van twee kranige dames afscheid genomen. Ik ben oprecht blij voor hen dat ze zo snel nog zijn mogen gaan. Het maakt je bewust van de eindigheid van het leven en laat je nadenken over wat je echt wil. Mijn ventje en kinderen. Niets zo verschrikkelijk dan alleen sterven. Dus ik wil veel kids en mijn ventje zodat ik, als ik sterf, omringt kan zijn door alle mensen die ik graag zie en dat er toch iemand voor mij opkomt en voor mij zorgt. Dus be prepared. Het zal meer dan 1 zijn 😉

Geef een reactie

