haar

haar is iets bijzonders. Het kan je gezicht maken of kraken. Ik ken er alles van want ik heb in mijn 28 levensjaren al wel enkele haarkapsels durven misbruiken. (ik beloof foto’s – nu een beetje laat om te beginnen scannen ed). Sinds enige tijd echter bijt ik op mijn tanden om eindelijk eens lang haar te hebben. Lang als in voorbij mijn schouders. Tot nu toe ben ik alleen maar geraakt tot op mijn schouders. Soit. Stilaan begint mij te dagen waarom ik nooit voorbij die schouders ben geraakt. Ik word geconfronteerd met een oude kwaal zijnde haardrogers die in het midden van het drogen oververhit stilvallen. Daar sta je dan, de ene helft mooi gedroogd, de andere helft een klam kluwen haar. En dus is het de laatste tijd al meerdere keren voorgevallen dat ik met een half natte kop naar het werk ben vertrokken. Gelukkig is er de sportclub en mijn ventje… De sportclub omdat die fantastische haardrogers hebben en mijn ventje omdat hij mij vandaag zo een is gaan halen. Vanaf vandaag ben ik de trotse bezitter van een echte professionele haardroger die het uithoudt tot de tweede helft ook droog is. En zodoende zit ik hier nu helemaal gelukkig met droog haar ready for bed 🙂 wat is het leven soms zo eenvoudig mooi.

Geef een reactie

