warm

wat een weertje, eigenlijk veel te warm om te bloggen en om in de wagen te zitten. Jammer genoeg heb ik vandaag mijn deel autorijden wel gehad. In totaal 3 uur en half. Waarvan een half uurtje voor naar huis te rijden, gelukkig want ik had het niet meer. Tegenwoordig kan je amper nog een deftige afspraak maken. Ik ben vandaag voor beide afspraken ruim op voorhand vertrokken (half uur) en nog kwam ik een kwartier te laat aan. Allemaal de schuld van die idiote wegenbouwers. Wie laat er nu in hemelsnaam 8 baanvakken toekomen in 3!!! (brusselse ring als je van Anderlecht komt). Dat is nu toch vragen om problemen? ander knooppunt, binnendoor van Halle naar de ring. Tevens in Anderlecht laat men een tweevaksbaan waar je 90 mag toekomen op een gigantisch kruispunt waar je plots op 1 baanvak moet en waar er wel 6 lichten vlak na elkaar zijn die uiteraard niet op elkaar zijn afgestemd. Begrijpen wie het begrijpen kan. Ik in ieder geval niet. En dan zijn er nog die onozele chauffeurs die nergens naartoe moeten maar gewoon graag hun auto eens uitlaten en dat uiteraard zich niet aan de snelheid houden, die waar je 70 mag 50 rijden, waar je 90 mag 50 rijden en die op de Brusselse ring zonder enige aanleiding op hun rem gaan staan.
Nogal goed dat ik een stevig lederen stuur heb want ik zweer dat ik het vandaag bijna heb opgegeten van pure frustratie. Gelukkig ben ik nu home sweet home achter mijn Japan fan aan het uitwaaien.

Een gedachte over “warm

  1. Pff, wat heb ik medelijden met al die chauffeurs, drie uur op een dag in de auto: wat een nachtmerrie. Deze week Tine naar haar werk gebracht, een uur en half en al helemaal opgedraaid en oververhit. Leve mijn fiets en een job in de stad waar je woont!

Geef een reactie

