kater

nee geen kater kater maar een kater. Van teveel wijn drinken. Gisteren met mama en papa een glaasje gaan drinken voor mijn verjaardag. Mijn lichaam is er mij vandaag medogenloos voor aan het straffen. Ik hang hier letterlijk over mijn bureau en wanna die.

Je hebt van die dagen dat de wereld beslist heeft een dagje andersom te draaien en daarmee alles op zijn kop te zetten. Gisteren was zo’n dag. Het meest bizarre uiteraard eerst. Om niet in detail te hoeven treden wil ik alleen maar kwijt dat die glaasjes wijn nodig waren. Echt nodig.

Maar dus sinds dinsdag 24 juni ben ik 28 jaar. ik kan het eigenlijk zelf nog niet zo goed geloven. 10 jaar geleden vierde ik mijn 18de verjaardag in hetzelfde cafe, ook met wijn, maar toen ben ik kotsend naar huis gekomen. tegenwoordig blijft alles goed binnen. maar de kater doet evenveel pijn…

Geef een reactie

