tijd

Het is dus zover. vanaf heden mag mijn koene ridder raak steken, als we er tijd voor vinden…

Tijd is zoiets onbestaand. Mijn neef is net terug van 3 maanden reizen zonder horloge. Ik weet nog goed hoe dat voelde. Een dag kon soms zo eindeloos lijken in positieve zin. Je starte vroeg met de zon op je heldere lege hoofd. Een hele dag voor de boeg waar niets moest en alles mocht. Je zag alle standen van de zon. Genieten van het vallen van de avond en de zwoele temperaturen die er in subtropische oorden heersen.

het is nu 17h19 en mijn dag is voorbij gevlogen. Ik ben sinds 6h30 op en sinds 8h non stop aan het werk. De hele dag is het echt vanalles geweest. Ik heb amper tijd gehad om te ademen. Ik ben doodop.
ik hoop nog genoeg energie bij mekaar te schrapen om binnen hopelijk een half uur huiswaarts te keren waar mijn studieboeken aan het wachten zijn op mij voor mijn examen maandag. ik heb zo het vage gevoel dat er niet veel van in huis zal komen.

Sporten is er deze week ook nog niet van gekomen. Dat ga ik er dit weekend proberen tussenproppen want zonder een uurtje lopen en crossen per week kom ik er niet.

en dus blijft er naast veel werken, studeren, sporten, kuisen, sociale verplichtingen, …, nog maar weinig tijd over om aan dat grootse project te starten.

nog een weekje en dan trekken we er voor een weekend tussenuit, en wie weet, misschien is het dan van de eerste keer raak 😉

Een gedachte over “tijd

  1. Een baby leeft ook zonder horloge hé… die wil gewoon altijd de aandacht van mammie en pappie! tijd vinden voor het maken zal nog wel lukken, eens hij/zij er is, zal je wat gas terug moeten nemen en schrappen in de agenda denk ik, dan kan je niet meer als een gek van hot naar haar racen de hele tijd (en wil je dat ook niet meer denk ik) en worden de dagen vanzelf weer rustiger en de avonden eindelozer 🙂 Dus geniet nu nog maar van het vrije drukke leven en veel succes volgend weekend!

Geef een reactie

