spannend

Nu begint het echt wel te korten. Nog 3 keer slapen en voor de daarop volgende minstens 9 maanden hoef ik niet meer elke dag aan de pil te denken. Ik kijk er eigenlijk wel wat naar uit. zo even onbezonnen aan mijn ochtend beginnen zonder te denken aan dat pilletje. Niettegenstaande ik zeer gelukkig ben dat de pil bestaat. Het heeft mij een zeer onbezorgde adolescentie bezorgd.

Dus baby’s. Ik kan het soms nog niet echt goed geloven dat we de stap gaan zetten. Ondertussen zijn er al wel wat vriendinnen zwanger en bevallen en loopt dat allemaal vlot en normaal. Toch is het nog iets surreeel dat binnen dit en ten vroegste 9 maanden er een baby uit mij gaat komen. Een volmaakt minimensje klaar voor zijn rit op deze wereld. Het is een echt wonder en mirakel dat uit de samensmelting van twee microscopisch kleine zaadjes een volledige mens groeit in een zak water. daarom alleen al ben ik blij vrouw te zijn dat ik dat echt mag meemaken.

Spannend

4 gedachtes over “spannend

  1. Hoera ! Driewerf hoera !
    Ik wordt oma !
    Oma’s aan de top !

    Ik dacht het komt er niet meer van maar … dat was buiten Koen Pellegrims gerekend.
    Vlug gaan kijken voor een heeeel klein cadeautje !

    Kusjes

  2. Ik ga nu niet de voor en de nadelen opsommen, maar volg je hart, ik kijk er al naar uit hopelijk mag ik ook eens babysitten

  3. Vooreerst van harte proficiat met jullie besluit om ook iets aan de vergrijzing te willen doen.
    Ziehier enkele al dan niet nuttige (en alleszins niet romantische, doch efficiënte) TIPS:
    Uit ervaring kan ik je vertellen dat de technische aanpak in deze ook de meest efficiënte is. Of zoals de Spanjaarden het zouden stellen: ‘rusten voor de match!’ Succes gegarandeerd. Verder is er nog het romantische aspect van de zwaartekracht! Vooral niet uit het oog verliezen, en als de richtingaanwijzers toch niet goed geplaatst blijken, is het nog altijd goed om ’t buikje wat te trainen…dus gooi die beentjes zeker op tijd in de lucht (kussen onder het achterste bevordert alles ook al).
    Tenslotte vooral heel hard genieten….en als ’t ‘m blijkt gelukt te zijn…HEEEEL VEEEEEL SLAPEN.
    Voor meer goede raad…één adres
    Ciao bella
    xxxx
    nele

Geef een reactie

