§&@çà(%£$

What a week. Vorige week voelde ik mij een beetje pips. ik dacht dat een dagje (dinsdag) in bed uitzieken mij erbovenop ging helpen en dat leek ook te lukken. En toen waren er de activiteiten… vele activiteiten… Vrijdag was er SATC, zaterdag een uit de hand gelopen BBQ, zondag een uit de hand gelopen feestje, maandag een fotoshoot en weer BBQ, dinsdag feestje van de LIONS, gisteren een zeer laat avond vergadering en vanmorgen het verdict van de dokter: officieel ziek. Een onverzorgde neus keel en oorontsteking die al lang aan het aanslepen is en mij volledig heeft uitgeput. Raad van de dokter: sneller langskomen en stoppen met stoer doen. Moraal van het verhaal naar mijn mening: feestjes beter spreiden. Al dat zuipen en laat opblijven is echt niet meer voor mij. Vroeger recupereerde ik in het weekend van een weekje op kot in Antwerpen, vandaag heb ik het gevoel de week nodig te hebben om van het weekend te recupereren. We worden oud 😉  

Geef een reactie

