geur

Geuren kunnen soms zo herkenbaar zijn. Net als muziek kunnen ze herinneringen terugbrengen die je was vergeten. De geur van bepaalde kuisproducten is onmiskenbaar verbonden aan het huis van mijn meme alsook de geur van seringen. De geur van kaal bier met kelders en cantussen. De geur van weed met mijn studententijd en de geur van het kuisproduct in de WC van het rusthuis in Waver met Frankrijk… Inderdaad, elke keer ik naar het toilet ga (en ik ga veel naar het toilet) moet ik aan Frankrijk denken. De geur van het kuisproduct is dezelfde als de geur van de kuisproducten van de campings, wegwc’s,chambre d’hôtes…. Het is een beetje vreemd maar het is aangenaam naar het toilet gaan in Waver 🙂

Geef een reactie

