gadget

Dit wil ik: http://gizmodo.com/393285/drivemocion-led-sign-for-cars-now-does-animated-emoticons

Dan kan ik eindelijk al die f@&*^^#&@(&)g chauffeurs in Brussel die te dicht in mijn gat zitten, verkeerd voorsorteren, doen alsof ze verkeerd voorsorteren en dan op het laatste nippertje er zich snel tussen foeffelen en alles blokkeren, die fout staan geparkeerd, dubbel staan geparkeerd, zonder te pinken of enige aanwijzing plots remmen, … ne keer laten weten wat ik er van denk. Nen dikke welgemeende kust mijn kl%^$#$%^^&k!!!

Geef een reactie

