vakantie

Nog een dagje en we zijn ermee weg. Een weekske vluchten, even weg met z’n tweeën. Ik heb het nodig. Een kleurtje opdoen, wat zwemmen en mij wat laten verzorgen. Ik kijk er echt naar uit.

Het is een bewogen week geweest. Ik moest nog een examenopdracht afwerken, Koen had nog massa’s te doen, er waren nog kleine klusjes die moesten worden gedaan, enz.
Daarnaast was het op het werk super druk en een bewogen week.
Er is een akkoord bereikt over St-Niklaas en daar moesten ook nog een aantal inlichtingen voor worden ingelicht.
Kortom, we wisten wat doen.

Nu ga ik mijn PC afsluiten en vertrekken naar mijn ventje.

Ik zal aan jullie denken vanuit Turkije.

Een gedachte over “vakantie

  1. Verwachtingen voor Turkije (westkust?).
    +- 24°

    Zoude ni beter gewoon in den hof gaan liggen om een kleurtje op te doen?

Geef een reactie

