engeltjes

Mijn vriendin heeft moeten afscheid nemen van haar mama. Life sucks from time to time. Niemand zou moeten afscheid nemen van zijn mama. Mama’s zijn heilig. Woorden komen tekort om een dergelijk verlies te beschrijven, laat staan het verdriet. Op momenten als deze wil ik geloven in engeltjes en hemel en hoop ik dat de mama van mijn vriendin als een engeltje daarboven verder over het leven van haar dochter kan waken. Eigenlijk geloof ik in engeltjes.

Een gedachte over “engeltjes

  1. Ik hoop dat de mama de rust vindt die ze verdient. Onlangs heb ik zelf onverwacht een vriendin verloren…Zeer dat dat doet: je wereld wordt even ondersteboven gedraaid. Je eigen pietluttigeheden worden gerelativeerd en je beseft dat vriendschap een noodzaak is!

Geef een reactie

