massa

Hmpff, dat moment van de maand, ik voel me 5 kilo dikker dan ik ben, alles knelt en ik wil enkel nog chocolade. Mijn buikje, dat al lang niet meer is wat het is geweest is ondertussen een BUIK geworden. Ik ben aan het wachten op het moment dat het begint te praten uit de plooi die gevormd wordt aan mijn navel. Mijn billen die al vrij goed geproportioneerd zijn hebben nu een uitgesproken mening gekregen. Koen zegt uiteraard dat er niets is veranderd maar you can’t fool my feeling. Ze zijn onmiskenbaar aanwezig en eisen hun aandacht op. Ringen die anders vrolijk rondjes maken rond mijn vingers laten nu markeringen achter op mijn gezwollen vingers.

Het is elke maand hetzelfde en toch laat ik mij er elke keer door verrassen en vangen. Gedurende de maand ben ik over het algemeen tevreden over dat lijf van mij dat goed is voorzien van spieren, botten en uitgesproken rondingen. Zoals elke vrouw klaag ik wel eens en zou ik liever een aantal kilootjes minder wegen maar twijfel ik niet om lekkere hapjes die passeren in mijn mond te steken. Maar 1 keer per maand wordt het me teveel. Dan eis ik illegale vermageringspillen, dreig ik van aan speed dieting te doen, neem ik mezelf voor in hongerstaking te gaan, ben ik boos op mijn kleren omdat ze knellen, op eten omdat het zo lekker is, op modellen omdat ik ervan overtuigd ben dat ze cocaine snuiven om zo mager te blijven, op mijn familie omdat ze mij geen super werkende schildklier en metabolisme hebben geschonken zodat ik alles kan eten, op Mieke Vogels en de Europese Commissie omdat ze vermageringsproducten hebben verboden in Europa en ons nu hebben opgezadeld met van die idiote pillen die niets helpen.

Maar vanaf morgen is dat weer over en steek ik dat hapje weer lekker in mijn mond, hmmm 🙂 

2 gedachtes over “massa

  1. Echte vermageringsproducten, die helpen, die je metabolisme oppeppen. Die zijn verboden in Belgie sinds Mieke Vogels haar mooie rondingen campagne.

Geef een reactie

