ladders

Nee, geen ladders om op te kruipen maar ladders in Nylon kousen. Het lijkt alsof ze een pact tegen mij hebben afgesloten. Elke keer dat ik durf een reserve paar te kopen zodat ik, als het ene paar in de was is ik het andere kan aandoen, komt er een ladder in het paar dat ik aanheb. Hier zit ik dus op deze bewolkte april dag met blote benen op het werk. Een ladder vanaf mijn dij tot op mijn knieën. Onmogelijk om er met te blijven rondlopen. Gelukkig had ik gisteren nog eens de bruinen zonder zon spray ter hand genomen of ik zat hier nu met spierwitte benen.

Een gedachte over “ladders

Geef een reactie

