Lente

Ik heb nood aan zon en warmte! Deze koude april dagen verstoppen mijn neus, doen me grijpen naar chocolade en warme truien. Dit terwijl de lente vaak het begin is van meer buiten lopen, zonnige terrasjes doen en al eens buiten op het terras een glaasje drinken met een goed boek. Niet dus, hagel, sneeuw en regen. Ik word er moedeloos van. Die boeren hadden het dan toch goed voor toen ze met de spreuk “maartse buien aprilse grillen” afkwamen, brrr.

Daarom vertrekken we naar de zon. Nog 3 weken aftellen en we laden de auto vol met tent, pic-nic, gasvuur, slaapzak enz en hup of we go. Vorig jaar heeft onze quest for sun ons tot in Spanje gedreven. De Ford Mondeo Break van Koen gaan we dit jaar nog wreed missen. In mijn klein bmwtje zal het goed stapelen worden om alles erin te krijgen. Dit jaar wordt het of Kroatie of Zuid-Spanje. Zolang het er maar warm en zonnig is maakt het mij niet veel uit.

 

Geef een reactie

