1 jaar

1 jaar, ongelooflijk hoe snel het is gegaan. Exact 1 jaar geleden ben ik verhuisd naar mijn huisje en against all odds verhuisde ik niet alleen. Het was een verrassing voor iedereen die mij kende en ook voor iedereen die Koen kende. Er is veel gebeurd tijdens dat ene jaar. Het is eigenlijk bijna niet te geloven. Het voorbije jaar is er een keuken en trap geplaatst, is het terras gelegd en het tuinhuis verbouwd, hebben we onze living wel 10 keer anders gezet, zijn Koen en ik beiden 4 kilo bijgekomen van het lekkere eten, ben ik 1 keer van job veranderd en Koen 2 keer en is hij zijn eigen bedrijf begonnen. We zijn ook beiden 3 keer van wagen veranderd. Het voorbije jaar hebben we ongelooflijk veel plezier gehad en zijn er tal van leuke gebeurtenissen geweest zoals de geboorte van het zoontje van een vriendin, de aankondiging van de trouw van mijn broer en zijn verloofde, de aankondiging van de trouw van 2 heel goede vrienden, de zwangerschap van 2 andere heel goede vrienden, is mijn beste vriendin verhuisd naar haar eigen huis, Koen is geslaagd voor zijn 1ste jaar MBA, heeft de zus van Koen het zover geschopt dat ze onmisbaar geworden is in de OK van Bonheiden, Koen zijn neef (en ook vriend) is alleen gaan wonen met een paar vrienden, zijn nichtje is een leuk huisje aan het verbouwen, Koen en ik volgen met wisselend succes dansles, ik ben gestopt met roken, mijn mama is gestopt met roken, … en Koen en ik hebben beslist aan kindjes te beginnen. Die laatste is voor mij toch de grootste beslissing van het voorbije jaar.

Uiteraard is het leven niet all fun en zijn er ook tal van minder gelukkige momenten geweest waarvan het faillissement van het vorige bedrijf waar ik voor werkte een moeilijke tijd was voor mij.

Maar als ik zo lees valt deze negatieve gebeurtenis in het niets in vergelijking met alle leuke dingen die er zijn gebeurd. We zijn echt zonnekinderen zoals ons mama het als eens durft te stellen.

Hop naar het volgende jaar vol plannen en spannende vooruitzichten in het verschiet. Ik ben er helemaal klaar voor!

Geef een reactie

