Chicklit

Mhoewaa, wat een leuk boek: Hou je mond van Sophie Kinsella. Echt zo’n boek dat je in een dag uitleest en je achterlaat met een “warm fussy feeling”. It could happen to you … as if. Maar dan nog, het was zalig nog eens zo’n boek te lezen. Ik vraag mij af waarom ze niet alle boeken zo kunnen schrijven. Ik wil soms wel van die “interessante” boeken lezen maar dat gaat soms zo traag en ik verveel me nogal snel en dan moet ik zoveel moeite doen om er door te geraken. En dan lees ik dit boek en dat gaat zonder problemen. Dus conclusie, het ligt aan de schrijfstijl. Vanaf nu alle boeken in chicklit style en alle vrouwen worden hyper slim want alles gaat erin als zoete broodjes 🙂 zalig zo een “wereldprobleem” oplossen in 5 minuutjes 😉  

Geef een reactie

