Beter

Amaai, zo slecht als de voorbije dagen heb ik me in jaren niet meer gevoeld. Ik was echt leeg. Een of ander buikvirus heeft me geveld voor 4 dagen. Het enige voordeel dat ik zie is dat ik een kilootje ben afgevallen 🙂 maar eerlijk gezegd weegt het niet op tegen alle afgezegde plannen. Ik had vrijdag een dagje verlof genomen om gezellig wat te prullen thuis en huisjes te gaan bezichtigen. ’s Avonds zouden we gaan eten met mensen die Koen kent en zaterdag wou ik op mijn gemakje gaan shoppen en kuieren of afspreken met mijn vriendin en ’s avonds naar het galabal van Rotaract Dendermonde alwaar ik wou gaan opscheppen met mijn fantastische nieuwe kleedje van Karen Millen . In plaats daarvan lag ik om 8h30 in mijn bed. Zondag dacht ik aan de beterhand te zijn en tot de middag leek dat echt zo maar dat was buiten mijn dierbaar virus gerekend. Dat had blijkbaar een rustpauze ingelast om daarna medogenloos hard toe te steken. Ik weet nu wat de doorlooptijd is van water in je lichaam, exact 5 minuten wat naar mijn mening vrij snel is considering the distance. Op zo’n momenten moet ik eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik dan alleen maar aan mezelf moet denken en lekker zielig kan doen.

Geef een reactie

