Ziek

Hmmmpff, ziek, sinds gisteren. Ik voel mij gelijk een vod en heb tevens de smaak van een vod in mijn mond. Eurch. En neen het is niet van de drank. Ik denk dat naar de Efteling gaan en in attracties gaan zitten wanneer het sneeuwt en hagelt geen goed idee was. We zijn naar de Efteling geweest voor uiteraard onszelf maar ook voor prospectie te gaan doen. Eens gaan kijken naar waar we achtereen met onze kindjes naartoe zullen trekken 🙂 We starten uiteraard met 1 maar de bedoeling is dat er meer volgen, of toch minstens nog 1. Wat mij opviel in de efteling was hoeveel liefdestaferelen er overal zijn afgebeeld en hoeveel naakte lichamen er wel niet te zien zijn. De zeemeermin heeft nog een mooie ontblote buste zonder schelpjes of haar op strategische plaatsen. Vandaag heb ik soms het gevoel dat dit not done meer is. Dat kinderen kost wat kost moeten worden afgeschermd van eigenlijk iets heel natuurlijks. Ik ben dan ook blij dat in de Efteling nog alles vrij en blij is.

Koen lachte hiernet dat zo ziek en zielig zijn er niet meer zal inzitten als er kindjes zijn, maar wat is er nu gezelliger dan met mama in de zetel kruipen?

Geef een reactie

