Reacties

Wat een leuke reacties allemaal. Ik kreeg er tranen van in de ogen! No worries over mijn doomdenken en rare dromen. It’s just me. Vraag maar eens aan mijn ventje welke rare dingen er gebeuren in de gedrochten van mijn hoofdje… Uiteraard zal ik de natuur zijn gang moeten laten gaan en zullen we wel zien waar we uitkomen. Wat er morgen gaat gebeuren kan je vandaag niet voorspellen. Daarom ook dit blogje, dan kan ik lief en leed delen. De ups en downs. Het schrijven is een beetje therapeutisch en zo krijg ik ook nog een heel deel leuke reacties en tips en hints – vooral van de toekomstige oma’s  😉

Een gedachte over “Reacties

  1. Haha, ik stuur een mailtje dat ik blij ben dat jij en Koen de stap der stappen gaan zetten en het een mooie blog is maar dat ik wel hoop dat mijn vriendinnetje de periode totdat het zover is, zich nog niet te druk maakt over alles en zich al te pletter plant, omdat babies zich nu eenmaal niet laten plannen en soms lang op zich kunnen laten wachten. En voila sé, ze stelt mij en alle anderen al meteen gerust 🙂 Ben benieuwd… Griet
    ps: ’t was toch Pedro voor een jongen? :))

Geef een reactie

